dijous, 11 de juny del 2009

33. -Pujada a Montserrat de l'afecció i anar a besar la Moreneta 06/06/09







Els seguidors de l'Espanyol van fer la pelegrinació a Montserrat, per donar gràcies a Verge i adorar la Moreneta.























































































-Van sortir de la plaça d'Espanya, amb els FF.CC. fins a Monistrol, després van pujar caminant.




















-Va ser un dia preciós, la Paquita, el Jordi i jo ens ho vam passar molt bé, és veritat que no coneixíem ningú, peró el fet de que tots anàvem blacs-i-blaus, ho deia tot. Pujàrem a adorar la Moreneta, l'espera encara que llarga, va passar volant, tots plegats teníem una conversa comuna l'Espanyol, els nostres colors i la nostra identitat.































-Una anècdota que va passar i la vull explicar. Arribo a la plaça de la basílica, hi sento: "Senyora! Felicitats per el Nou Estadi i per la permanència" En sentir això, em giro i se'm va posar la pell de gallina, eren dos nois del Barça. Els constestà: Gràcies, hem patit molt? I vosaltres també, felicitats pel triplet. Ells em van demanar fer una foto i per això l'he posat. Si hi hagués més cordialitat no hi haurien aquestes malícies i aquests odis. Ells tenen amics a l'Espanyol, i jo tinc familiars al Barça, no hem d'estar pas barallats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada